Вибори 2012

Вибори 2012 17-й виборчий округ

 

Хто переможе? Кучер чи Заболотний? і чому... ( обговорення)

Пропонується напередодні виборів обговорити шанси двох найбільш імовірних претендентів на перемогу на 17 виборчому окрузі. Хто має найбільші шанси перемогти. Микола Кучер чи Григорій Заболотний? Чому саме він? Що буде робити переможець в Верховній раді України? Де він буде. В опозиції чи владі?
Вітаються обгрунтовані думки без образ.

http//www.vinnitsa.info/images/mod_news/2012-09-04kucher_225_zoom_width_225.jpghttp//www.vinnitsa.info/images/mod_news/2012-10-22IMG_1731_zoom_width_225.  JPG
Коментарі:

26.10.2012 - 09:42 #1Прохожий
гзніці між ними як майбутніми депутатами ніякої нема і не буде.
Як скажуть то так і будуть давити на кнопки.
А от різниця між ними як кандидатами величезна і в першу чергу щодо потрачених грошей на корисну справу.
Не на фейверки, а іменно на корисну справу
26.10.2012 - 15:59 #2Петр Иванович
вот много дерьма вылили они друг на друга - при этом много правды в этом было сказано. у кучера все воняет, курятники по всем полям, куры кругом гадят. интересно, мы много говорим в обществе о инвестициях, о робочих местах - но все что можно производить в селе, оно все "воняет". создайте на сайте тему, где мы все попробуем обсудить какого же инвестора нужно "украинскому селу"? ну такого, чтобы и невоняло и делать ничего не нужно было бы, а чтобы только бабло раздавал.
26.10.2012 - 16:11 #3Arhip
Мова іде постійно про робочі місця, начеб то розвиток суспільства -це робочі місця. Тут можна навести приклад. Країни Північної Європи планують вивести зі своєї території всі шкідливі підприємства і розглядають територію України для цього, Чому саме Україну? Тут є багато причин.
26.10.2012 - 16:12 #4Arhip
А тепер уявіть собі, сотні шкідливих підприємств полізуть до нас зі своїми інвестиціями. А це ж робочі місця. Що тоді робити нам? Скоротити середній вік життя людини до рівня Африки - років 38-40? А тут виходить, що кандидат віддає до два тюки сломи селянам, тобто те, що їм і так належить і це виявляється благодать високого рівня...
26.10.2012 - 16:24 #5Shkolyar
Ты так пишешь, как будто сюда пришли металургический или химический завод.
26.10.2012 - 16:39 #6Ирина
тема была создана с надеждой очередного обливания грязью одного из кандидатов, но бурлаченко видимо занята, так Андрей решил сам накаливать дискуссию, от имени "независимого сайта".)))
26.10.2012 - 16:41 #7Shkolyar
И вообще, что ты делаешь перед компьютером. Был час назад на площади Фонтанов, видел как там идет взятие Смольного (ОВК). Я так понимаю, кто будет контролировать ОВК, тот и выиграет выборы(странно почему нет веб камер в ОВК).
26.10.2012 - 16:48 #8Shkolyar
Ирина, я не понял, что у штабов обеденный перерыв(такая переписка пошла). По статистике в субботу и воскресенье коментариев нет-отсюда вывод коментариями обмениваются работники штабов кандидатов.
26.10.2012 - 16:52 #9Ирина
Не хочу вас огорчать, но не состою ни в одной партии и не имею отношения к штабам. Так что на меня это правило не распространяется.))) Я наслаждаюсь последними днями существования этой темы.))) ну если вы не против.
26.10.2012 - 18:23 #10Shkolyar
Андрей, убирай эту тему!! Кто победит? Почему? Я поБЕДЮ!!! Я знаю за кого, буду я буду голосовать, за кого моя семья, мои друзья, но я не имею представления за кого мои соседи по площадке. Поэтому это "обговорення" фикция. Примерно, знают шансы на победу штабы кандидатов. Они и будут здесь "обговорювати".
26.10.2012 - 18:39 #11Shkolyar
Начну с себя: По мажоритарке: за Кучера, по спискам за ВО "Свобода" (хотя не во всем согласен (героизация УПА) нужно знать историю, но не жить ею).
26.10.2012 - 18:46 #12Shkolyar
Написал бы больше, но ограничения в 500 символов не дают, развернутся душе (Андрей в твой огород камень).
26.10.2012 - 18:48 #13Shkolyar
А что, обозначает ))), объясните чайнику.
26.10.2012 - 19:04 #14Ирина
вы прикалываетесь? ))) - это улыбка, часть смайлика :-) - это улыбающийся смайлик. Вот, в принципе, и всё)
26.10.2012 - 19:27 #15Shkolyar
Спасибо. Я действительно чайник.
26.10.2012 - 19:30 #16Shkolyar
Аrhip, Ирина и т.д. присоединяйтесь к коментарию №11
26.10.2012 - 19:30 #17Shkolyar
коментарию 11
26.10.2012 - 19:37 #18Arhip
Партія - Свобода, попри всі непорозуміння. Кандидат - ще не вирішив чи спортити бюлетень чи підтримати Максима Кирилюка, який є членом нашого літературно-мистецького об*єднання "Стожари", але мене напрягає його партія - КПУ...
26.10.2012 - 19:51 #19Shkolyar
Про Кирилюка не понял, обоснуй.
26.10.2012 - 19:58 #20Arhip
Що тут пояснювати. він іде від ворожої для мене ідеології, хоча я б радо його підтримав, як колегу по перу та товариша. ось вагаюсь.
26.10.2012 - 20:00 #21Ирина
С партией не определилась, но точно НЕ "регионы", по мажоритарке - за Кучера, знаю его лично года четыре. Черезчур чесный, слова на ветер не бросает, сколько знаю, столько поражаюсь откуда у него столько энергии и сил, вечно в работе. Не знаю когда он отдыхает... и не от жадности он такой а просто не может не работать.
26.10.2012 - 21:52 #22Ольга
Куда Кучеру до Заболотного? Кучер пригласил поддержать его на выборах, мужа моей подруги, который умер в мае этого года.Да ещё пожелал ему здоровья! После чего у моей подруги поднялось давление, еле скорая откачала. Вот это внимательный кандидат!!!!
26.10.2012 - 22:15 #23Костя
Ольга, ви шо. прикалуєтесь?! "Куда Кучеру до Заболотного?" ... Надіюсь, шо це ви так пожартували... Інвалід шурує не в раду, а в феофанію. В раду йде шоколадний заєць. який спит і бачить себе в кріслі хАзарова! А для торгів з Яником йому треба отакі тушкани, як Гріша й Домбрик. Вдячні і безотказні!
27.10.2012 - 03:23 #24Ирина
Ольга, заболотный конечно лучше Кучера, ведь он вообще не знает о существовании вас и вашей подруги , да и скорее всего он тоже не знает о том, что муж вашей подруги умер в мае этого года(царствие небесное душе его), Человеку свойственно ошибаться... а вы его на костёр за это... или вы никогда не ошибаетесь? может вы сверхчеловек? вот вас бы тоже за каждую вашу ошибку да на костёр... шучу, конечно, но умейте понимать другого...
27.10.2012 - 08:59 #25Ольга
Ирина не дай Бог тебе терять близких и чтоб потом через полгода им в письменном виде желали здоровья. А с нашими желающими любой ценой попасть к власти, никто ни от чего не застрахован. Тебе за твои высказывания на этом сайте уже несколько раз можно згореть если не на костре, то хотя бы от стыда.Вдруг случится подобное с тобой вспомни свои высказывания на этом сайте!!!!!!!!
27.10.2012 - 10:44 #26Избиратель
Я проголосую за Заболотного и "Батькивщину". У Кучера победить нет никаких шансов. Мой прогноз: Кучер с небольшим отрывом побеждает в Ладыжине и Тростянецком районе. В Бершади и Теплике изрядно проигрывает, в Гайсине - отрыв от Заболотного меньше - но все равно проигрыш. Итог - Заболотный - депутат ВР
27.10.2012 - 12:07 #27Оленка
"Избиратель" мечтать не вредно)))
Кучер переможе скрізь! Навіть в Бершаді!
За жабу ніхто голосувати не буде навіть 20 відсотків не набере)))
27.10.2012 - 13:29 #28Данило
"Избирателю". Фігня твій прогноз! Звісно ж переможе Кучер. Люди - не тупа біомаса. Кому треба хитрий, жадібний і хворий старець, який чхати хотів на округ та область? Він і при владі (до речі - найвищій в області і на протязі двадцяти років) ні хера не зробив навіть для свого рідненького району. А тут раптом почне робити в Раді! Та ше й будучи в ТАКОМУ віці і ТАКОМУ стані здоров"я!..
27.10.2012 - 14:18 #29Ирина
Ольга, иметь здравый смысл никто никому не запрещал. Нигде, (за исключением единственного поста), я никого не обзываю и не перехожу на личности, я высказываю свою точку зрения и мне за свои высказывания не стыдно. Вами руководит чуство обиды и видимо некому высказаться...вы решили найти слушателей здесь и не надо выливать этот негатив на первого попавшегося. Что бы я вам не ответила, реакция ваша была бы такая же...
27.10.2012 - 17:10 #30Избиратель
Оленка и Данило. Вы так кричите и суетитесь, что сразу понятно, что неуверенно себя чувствуете. Я сделал прогноз. Насколько он точен - давайте посмотрим завтра-послезавтра.
27.10.2012 - 18:39 #31King Artur
Ольга, з одного боку це велика прикрість, а з іншого - ніхто ігший і не згадав би покійного. Тому не треба робити з цього паніку. В мене, наприклад, є друг (покійний), якому я щороку пишу поздоровлення до Дня народження у одній із соцмереж... Тупо - скажуть люди... Але у кого які цінності і погляди.
27.10.2012 - 18:39 #32King Artur
Якщо по темі, то знову черговий раз хотіли полити брудом Миколу Кучера. Вибачте, але якщо не вистачає мізків заробити грошей не інакше як облити брудом чесну і порядну людину, то краще пишіть вірші.
За Кучера!
З партією не визначився... Каламбур "нє прьот!)
27.10.2012 - 21:02 #33Konstantin
для #32 King Artur
Ну че там за партию не можеш определится, если за Кучера значит и за его партию. А он сейчас депутат в облраде. Его же выдвинула прошлый раз ПР. Сейчас он честно ей отрабатывает в облраде находясь во фракции ПР.
Проверь... номер 31.
http://www.vinrada.gov.ua/frakcii.htm?faction=18
27.10.2012 - 23:12 #34Ольга
Не дай Бог победят те у кого: "Тихо шифером шурша, крыша едет не спеша" Виват Кинг, виват Ирина!!!!!!!
27.10.2012 - 23:35 #35Ирина
Странная логика, все у кого мнение отличается от вашего сумасшедшие??? Ольга, да у вас мания величия, и похоже ко всему подростковый максимализм не вышел весь с возрастом; плохо дело...
27.10.2012 - 23:36 #36Ирина
...и ещё: не желайте зла людям и оно к вам не вернётся.
27.10.2012 - 23:43 #37Arhip
Що ви носитесь з цим Кучером, як з писаною торбою. Мало не святого зробили. Людина професіонал в сучасній Україні, де корупційні схеми вирішують все. Він вдало розібрався що в цій продажній Україні і почім і зметикував, тому на виборах у нього найбільші шанси.
27.10.2012 - 23:45 #38Arhip
Його мета в житті - це отримання прибутку і нічого поганого для бізнесмена немає. Але він іде в законотворці, а це вже інше. Сьогодні Україна -це 5 років гарантій для бізнесу, і пан Кучер тут правильно робить.
27.10.2012 - 23:46 #39Arhip
Для свого бізнесу він буде гарантувати собі спокій в олігархічно-клановій Україні і тим самим зберігати баланс між кланами іц стійкість постсовкової системи, от тільки для простого люду змін не буде жодних. рівень легітимності цієї Зради буде найнижчим. за рік-два станеться соціальний вибух і ця Зрада зникне...
27.10.2012 - 23:59 #40Ирина
Андрій, ніхто ні з ким не носиться...А з якою ж метою до влади рветься Заболотний? Ви були в гуртожитку Вінницького державного аграрного університету, а бачили на свої очі в яких умовах живуть студенти - діти тих людей у яких він просить підтримки на виборах?! - просто поцікавтесь і висновки самі собою з’являться. І тут велике питання хто з кандидатів більш порядний і у кого які цілі.
28.10.2012 - 00:01 #41Arhip
Щодо ресурсу, то ми його зліпили вдвох за один день вже після старту виборів, тому не встигли сайт зробити більш масштабнішим і обмежились 17 округом. Я його наповнюю сам у вільний час в основному після 23.00 Якщо б хтось приєднався, то спільно можна було б зробити класний ресурс в майбутньому. тим більше, що в Інтернет згодом піде і тв і радіо і ЗМІ...
28.10.2012 - 00:06 #42Arhip
Підсумую: Ладижинська громадська рада не монопілізувала наші ресурси, ми запрошуємо всіх до співпраці. На наших ресурсах ми прагнемо бачити всю інформацію про наше місто, - від переліку судових справ до вакансій підприємств, оголошень, причому все безплатно.
28.10.2012 - 00:07 #43Arhip
Якщо ви кажете, що ви такі та сякі, туту пишете всіояку ірунду, то реєструйтесь фі пишіть все, що ви хочете. Я дивуюсь, кожний працівник штабу міг зареєструватись і вільно розміщувати свої рекламні матеріали на ресурсі, і ми жодного заперечення не мали б...
28.10.2012 - 00:09 #44Arhip
Ми про це писали в саттті, яка висіла всі вибори з самого верху. Це або лінь або просто повірити ніхто в це не хотів. Якщо б штаб Кучера нас закидав своїми статтями ми їх би таки розміщували, але ж не було статей.... Ми намагались не займатись цензурою. видалили всього кілька лайливих коментарів з лайкою
28.10.2012 - 00:11 #45Arhip
Взагалі ресурс був експериментом, ми спробували нашій провінц2ії дати можливість долучитись до сучаснихз методів ведення виборчої кампанії. зауважимо, що було цікаво. І нам. І дописувачам, адже в реальному житті деякі дописувачі прості люди, а туту була реальна можливість відірватись в хорошому сислі слова.
28.10.2012 - 00:13 #46Arhip
У ладижинської громадської ради є багато проектів і не тілкьи в мережі. тому ми будемо їх намагатись просувати, як можемо. бо в нашій організації ми не отримуємо жодної гривні не від кого. як би про це не говорили. Головн наша мета -це жителів міста зробити ГРОМАДОЮ, спільнотою однодумців, а не билом і натовпом.
28.10.2012 - 00:17 #47Arhip
Пані Ірино, для мене І заболотний і Кучер "двоє із ларца одинакові с лица". Ці вибори для мене "вибір без вибору". Вигарти вибори без лімону баксів неможливо. Що це за бл... ке суспільство таке?... Я проти цього.
28.10.2012 - 10:38 #48Ирина
Ну я бы не была такой катигоричной, из твоих постов, Андрей, и по содержанию статей, которые ты размещает - не скажешь, что ты к кандидатам одинаково относишься...
28.10.2012 - 14:15 #49Ирина
ПРЯМАЯ ТРАНСЛЯЦИЯ С ОВК http://www.lada-fm.com.ua/webcam.html
28.10.2012 - 18:20 #50King Artur
#48Ирина
Ну я бы не была такой катигоричной, из твоих постов, Андрей, и по содержанию статей, которые ты размещает - не скажешь, что ты к кандидатам одинаково относишься...

цілком підтримую
Комментирование данной новости запрещено.