блоги Ладижина

Блоги Ладижина
Громадський люстраційний комітет 19 мая 2016

Перші кроки до люстрації чиновників міста Ладижин Вінницької області. Частина 2.

.
1). Порушення порядку продажу земельних ділянок комунальної власності громадянам та юридичним особам.
Рішеннями Ладижинської міської ради Вінницької області від 10.04.2008 року №№ 825-827; від 15.09.2008 року №№ 962-968, 978, 979; від 25.11.2008 року №№ 1043, 1054; від 27.02.2009 року № 1132; від 07.04.2009 року № 1199 фізичним та юридичним особам із земель комунальної власності продано у власність земельні ділянки несільськогосподарського призначення загальною площею близько 11 га.
При прийнятті зазначених рішень посадові особи Ладижинської міської ради керувалися Указом Президента України «Про продаж земельних ділянок несільськогосподарського призначення» від 19.01.1999 року, який втратив чинність 20.07.2007 року. Отже, зазначені земельні ділянки були продані всупереч положенням глави 21 Земельного кодексу України, без проведення земельних торгів, внаслідок чого відбулося суттєве заниження ціни продажу земельних ділянок та позбавлено зацікавлених осіб можливості набуття прав на зазначені земельні ділянки у встановленому законом порядку.
Таким чином, земельні ділянки фізичним та юридичним особам було продано незаконно, без врахування передбаченого законом конкурсного порядку продажу земельних ділянок.

2). Порушення порядку надання земельних ділянок в оренду фізичним та юридичним особам (без проведення аукціону).
В порушення вимог глави 21 Земельного кодексу України, а саме без обов'язкового попереднього продажу права оренди земельних ділянок на конкурентних засадах, укладено 29 договорів оренди земельних ділянок між Ладижинською міською радою та фізичними і юридичними особами - від 17.07.2008 року № 1; від 24.07.2008 року №№ 2, 4; від 25.07.2008 року № 5; від 06.08.2008 року № 6; від 01.10.2008 року № 8; від 02.10.2008 року № 9; від 06.10.2008 року № 10; від 10.10.2008 року № 11; від 13.10.2008 року №№ 12, 13; в;д 15.10.2008 року №№ 14-17; від 22.12.2008 року №№ 21, 22; від 10.02.2009 року № 116-09; від 16.02.2009 року № 26; від 20.02.2009 року б/н, б/н (2 договори); від 17.04.2009 року б/н; від 11.05.2009 року б/н; від 20.07.2009 року б/н; від 30.07.2009 року б/н.
Частина 2 статті 134 Земельного кодексу України передбачає виключний перелік випадків, коли продаж земельних ділянок або прав на них відбувається без проведення земельних торгів. Так, не підлягають продажу на конкурентних засадах земельні ділянки державної або комунальної власності або права на них (у тому числі право оренди) у разі розташування на земельних ділянках об'єктів нерухомого майна, використання земельних ділянок для користування надрами та спеціального водокористування, використання релігійними організаціями земельних ділянок під культовими будівлями, будівництва та обслуговування лінійних об'єктів транспортної та енергетичної інфраструктури, будівництва соціального та доступного житла.
Разом з тим, відповідно до змісту зазначених договорів оренди, земельні ділянки, які були надані особам в оренду, не відповідали жодній з наведених у ст. 134 Земельного кодексу умов.
Таким чином, земельні ділянки були надані в оренду незаконно, без обов'язкового проведення земельних торгів, внаслідок чого відбулося суттєве заниження орендної плати, ненадходження коштів до бюджету, а також позбавлено зацікавлених осіб можливості набуття прав на зазначені земельні ділянки у встановленому законом порядку.

3). Порушення порядку визначення орендної плати при наданні земельних ділянок в оренду.
Відповідно до договорів оренди земельних ділянок від 17.07.2008 року № 1; від 24.07.2008 року №№ 2, 4; від 25.07.2008 року № 5; від 06.08.2008 року № 6; від 01.10.2008 року № 8; від 02.10.2008 року № 9; від 03.10.2008 року № 1; від 06.10.2008 року №№ з, Ю; від 10.10.2008 року № 11; від 13.10.2008 року №№ 6, 12, 13; від 15.10.2008 року №№ 5, 14 -17; від 15.10.2008 року б/н; від
09.12.2008 року № 8; від 16.12.2008 року № 7; від 19.12.2008 року №№ 18-20; від 22.12.2008 року №№ 21-23; від 23.12.2008 року № 24; від 10.02.2009 року №116-09; від 16.02.2009 року № 26; від 20.02.2009 року б/н, б/н, б/н (З договори); від 17.04.2009 року №№ 28, б/н; від 11.05.2009 року б/н; від
14.05.2009 року б/н; від 17.05.2009 року б/н; від 25.05.2009 року б/н; від 03.07.2009 року б/н, б/н (2 договори); від 20.07.2009 року б/н; від 22.07.2009 року б/н; від 30.07.2009 року б/н; від 05.08.2009 року б/н, укладених між Ладижинською міською радою та фізичними або юридичними особами, орендна плата за земельні ділянки загальною площею близько 3,9 га встановлювалася без проведення нормативної грошової оцінки земельних ділянок.
Водночас, відповідно до положень ст. 21 Закону України «Про оренду землі» річна орендна плата за земельні ділянки, які перебувають у державній та комунальній власності, не може бути меншою для земель несільськогосподарського призначення трикратного розміру земельного податку, що встановлюється Законом України «Про плату за землю».
Згідно положень ст. 13 Закону України «Про оцінку земель» нормативна грошова оцінка земельних ділянок обов'язково проводиться у разі визначення орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності.
Однак, при визначенні орендної плати по зазначеним договорам оренди земельних ділянок нормативна грошова оцінка не використовувалася, розмір орендної плати встановлювався довільно, без врахування вимог чинного законодавства, внаслідок чого відбулося суттєве заниження орендної плати та, як наслідок, заподіяно збитків місцевому бюджету.

4). Порушення порядку зміни цільового призначення земельних ділянок.
Рішеннями Ладижинської міської ради від 10.09.2008 року № 955, 15.09.2008 року № 956, 957, 977 затверджено технічну документацію щодо оформлення правовстановлюючих документів на земельні ділянки, цільове призначення яких змінюється, загально площею близько 2,2 га.
Разом з тим, відповідно до положень Порядку зміни цільового призначення земель, які перебувають у власності громадян або юридичних осіб, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 11.04.2002 року № 502, обов'язковими етапами зміни цільового призначення земельної ділянки є складання проекту відведення земельної ділянки, якщо зміні цільового призначення підлягає частина земельної ділянки, або ж перепогодження проекту відведення.
Погодження проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок здійснюється з метою забезпечення державних і громадських інтересів шляхом перевірки умов та порядку зміни цільового призначення земельних ділянок на відповідність земельному, містобудівному та природоохоронному законодавству, санітарно-епідеміологічним нормам і правилам, а також встановленим вимогам щодо охорони об'єктів культурної спадщини.
Однак, під час зміни цільового призначення зазначених у рішеннях земельних ділянок погодження з боку перелічених органів державної влади не отримувалися.
Таким чином, цільове призначення земельних ділянок змінено незаконно, на підставі невідповідної документації із землеустрою, без врахування державних та громадських інтересів.
Викладені факти порушення земельного законодавства свідчать просистемні зловживання з боку службових осіб Ладижинської міської ради Вінницької області, якими заподіяно істотної шкоди охоронюваним законом правам, свободам та інтересам окремих громадян та юридичних осіб, державним та громадським інтересам.

Початок можна прочитати за посиланням:

http://lad.vn.ua/blog/komitet/pershi-kroki-do-lyustracii-chinovnikiv-mista-ladizhin-vinnickoi-oblasti_-chastina-1.html

    Додайте коментар:

 
Ім'я (обов'язково)
Email: (обов'язково)
captcha

Теги форматування

Смайли
 
 

Коментарі

Як ми шукали Апетит
01.03.2024 Igorqpd: Каждый из нас любит почитать СМИ или посмотреть Ют...
ТОЧКА КИПЕНИЯ
23.02.2024 KennethLit:
К О Л Я Д К А
31.01.2024 Inna: Запрошуємо вас до центру танців https://arthurmurr...
Якщо ви хочете завести собі блог на нашому сайті
30.01.2024 Inna: Запрошуємо вас до центру танців https://arthurmurr...
ТОЧКА КИПЕНИЯ
30.01.2024 StevenDep:
ТОЧКА КИПЕНИЯ
16.01.2024 Isaaclop:
ТОЧКА КИПЕНИЯ
14.01.2024 GustavoSag:

вологість:

тиск:

вітер:

вологість:

тиск:

вітер:


Автори