Стратегія вирішення проблем, що пов’язані з транспортним сполученням Ладижинської агломерації

Місто Ладижин, який є центром ладижинської агломерації або промислового вузла, що на сьогодні стрімко формується, не буде мати економічного розвитку без забезпечення належного транспортного сполучення.

В сучасних умовах саме місто Ладижин не може бути самостійним суб’єктом економіки, а економічний та інвестиційний потенціал Ладижинської агломерації напряму залежить від розвитку території, що охоплює принаймні територію кількох районів Вінницької області. Вирішення соціально-економічних проблем суміжних громад має відбуватись у тісній взаємодії з соціально-економічним розвитком Ладижина.

Ладижинська агломерація поєднує, як міські, так і сільські території, які без вирішення питання об’єднання громад у вигляді створення однієї ОТГ або укладення угод про співробітництво ніколи не буде мати сталого соціально-економічного розвитку.
Першочерговою задачею на сьогодні є вирішення цілого комплексу проблем, що пов’язані з транспортним забезпеченням.

Громадська організація Ладижинська громадська рада» у зв’язку з цим планує в рамках громадської платформи «Координаційний центр стратегічного розвитку «Ладижин -2030» сформувати довгострокову стратегію вирішення проблем, що пов’язані з транспортним сполученням Ладижинської агломерації.

Цитата:
«Аналізуючи проблеми сусідніх громад ми прийшли до висновку, що більша їх частина прямим чином впливає на розвиток Ладижина та потенціал Ладижинської агломерації. Мова іде і про мостове сполучення села та селища Губник, і дорога з селом Новоселівка, і якість автобусного та залізничного сполучення, і відсутність транспортного сполучення з Теплицьким районом взагалі. На сьогодні потрібні серйозні інвестиції в електрифікацію залізничної гілки «Вапнярка-Христинівка», без чого неможливо буде відновити залізничне сполучення навіть на рівні радянського часу. Так само інвестицій потребує будівництво дороги на село Соболівка та залізничного моста в районі села та селища Губник. Не задовольняє і якість надання послуг і автобусними перевізниками. Вирішення цих проблем прямим чином вплине на соціально-економічний розвиток і міста Ладижин і сусідніх громад. Ми вже почали роботу над вирішенням цих проблем і адресували цілий ряд звернень в різні інстанції і маємо перші результати. Гайсинська РДА та Ладижинська міська рада мають здійснити підготовчі роботи та внести пропозиції на обласний рівень з приводу влаштування мостового переходу в районі села та селища Губник. Відновлення залізничного сполучення може відбуватись тільки на рівні Уряду, який має прийняти рішення про залучення інвестицій в залізницю. Дуже багато залежить від позиції ладижинської влади, яка блокує об’єднання громад і далі центру міста не бачить проблем «окопавшись» в якийсь автономній республіці. Таку позицію потрібно змінювати, тому що сьогодні варто говорити не про сталий розвиток конкретного міста чи села, а території, регіону, субрегіону, агломерації тощо »,
- зазначив голова ради управління ГО «Ладижинська громадська рада» Андрій Скакодуб.

ГО «Ладижинська громадська рада» та координаційний центр стратегічного розвитку «Ладижин-2030» запрошують всі зацікавлені сторони у вирішенні транспортних проблем до співпраці.

06_risunok_305.jpg (120.89 Kb)0934_risunok_304.jpg (85.02 Kb)06_risunok_305.jpg (120.89 Kb)0934_risunok_304.jpg (85.02 Kb)