Завантаження. Почекайте будьласка...
Головна сторінка - Суспільство, Топ-5 Перевізники Ладижина вимагають підвищення тарифів на проїзд

Перевізники Ладижина вимагають підвищення тарифів на проїзд

http//lad.vn.ua/uploads/images/foto/6125_img_0280.jpg

Критична ситуація з міськими перевезеннями склалася у місті Ладижин. У зв’язку зі значним здорожчанням пального, а також заборгованістю та недостатньою кількістю субвенційних коштів з державного бюджету перевізникам стало невигідно займатися своєю справою.

Тому, для збереження автобусних маршрутів, міський голова Валерій Коломєйцев запросив перевізників на останню сесію Ладижинської міської ради.

- Я вчора реально відчув загрозу зупинення маршрутів, тому я вирішив винести це питання на сесію і ми разом його вирішимо, - сказав міський голова.

До слова були запрошені самі перевізники. Аби добре розібратися у ситуації, депутати зажадали від перевізників докладного звіту за кошти що витрачаються.

Для прикладу взяли собівартість автобусного маршруту «Ладижинська ТЕС – вул. Мехінзаторів» за 1 день. Приблизно кожного дня цим маршрутом користуються 200 чоловік ( пільговики у тому числі).

Отже після загального підрахунку, у якому брали участь і депутати, і міський голова, були отримані наступні цифри:
500 грн. – пальне
200 грн. – амортизація
120 грн. – зарплатня водіям + 40 грн. податку
Крім того – заробітна плата медсестрі, 5% податку та 15% очікуваного прибутку

Загалом, щоб мати рентабельність перевезень, за місяць на одному маршруті (взагалі їх 4) перевізники мають виручити за проїзд – 30 тисяч гривень. А за твердженнями перевізників сума яку вони отримують значно менша.

Тому депутати підтримали рішення виконавчого комітету «Про тарифи на перевезення пасажирів на міських автобусних маршрутах загального користування» згідно якого вартість проїзду на всіх маршрутах буде підвищено на 1 гривню. Крім того, перевізники отримають дотацію з місцевого бюджету.

Також Валерій Коломєйцев запропонував депутатам звернутися до пільговиків Ладижина і попросити їх оплачувати проїзд на рівні з іншими, щоб перевізники і наділі виводили свої автобуси на маршрути. (До речі, оптимізації витрать сприятиме оптимальний вибір шин грузових автомобілів, зокрема, представлених на сайті грузовые шины здесь)

- Якщо всі пільговики міста Ладижин (а це 8 тисяч осіб) повністю використають це право – не буде ні платних, ні пільгових безкоштовних проїздів. Тому що ця ситуація призведе до того, що перевізники відмовляться виїжджати на маршрут і відмовляться від виконання своїх обов’язків, - зазначив очільник міста.

Але, на думку міського голови, депутати мають підтримувати солідарність і проголосувати за звернення одноголосно.

- Я би дуже не хотів, щоб один депутат за таке звернення проголосував, а інший утримався. Я зроблю так – якщо хоч один з депутатів утримається, я накладу на це рішення вето. Тому що сьогодні хтось з вас проголосує за таке звернення, а хтось утримається і назавтра буде говорити виборцям – «А я був проти цього!». Друзі, це просто непорядно, - сказав Коломєйцев.

Та все ж, одностайності у цьому питанні депутатам Ладижинської міської ради досягти не вдалося. Тому було вирішено відкласти це питання на наступну сесію, адже після нового року уряд планує скасувати низку пільг для населення і на безкоштовні перевезення у тому числі.

Як стало відомо пізніше, уряд таки змінив правила пільгового проїзду, скоротивши пільгові категорії щодо безплатного проїзду у транспорті.
Так, закон залишає право на безкоштовний проїзд для інвалідів 1 та 2 групи, дітей, позбавлених батьківського піклування, учнів із малозабезпечених сімей, дітей-інвалідів, дітей-сиріт, та особам, які супроводжують інвалідів 1 групи. Безкоштовно також їздитимуть у транспорті учасники бойових дій, зокрема учасники АТО.
Ця норма буде запроваджена з початку літа.

0896_img_0279.jpg (81.21 Kb)2906_img_0281.jpg (79.2 Kb)9651_img_0283.jpg (82.61 Kb)
29 грудня 2014 | | Автор:victoria | Переглядів: 618 Коментарів: 5
Написав: Arhip 30.12.2014 - 00:24
А чого міський голова після івиборів зменшив оплату за проїзд в міському транспорті? Ще кілька місяців тому це було економічно вигідно, а сьогодні вже ні. Як мінімум популізм.
Написав: piatkovskiy 30.12.2014 - 10:34
Исходя из разницы цен на топливо на заправках города, а также разницы в среднем цен на смазочные материалы, тосол и запчасти начиная от выборов, то есть май месяц и теперь когда конец декабря. При довольно не хитрых подсчётах выходит процентов 35-40.Поскольку запчасти чётко отреагировали на доллар, а топливо немножко меньше в связи с падением цен на нефть.
Поэтому поднятие цены за проезд есть справедливым, поскольку затраты действительно выросли.
А вот льготного проезда действительно не должно быть, потому, что за него никто не собирается платить, а если и платит то не полностью, да ещё с задержкой больше полгода .

Выше указанный комментарий и есть популизм, желание казаться в глазах избирателей защитником их интересов и справедливости.
Более того, если учитывать тот момент, что падение национальной валюты продолжается, то и этого поднятия тарифа может в скором будущем не хватить. А это значит, что если частным перевозчикам помимо ремонта , топлива и зарплаты персоналу нужна ещё и прибыль, то существует наверное и другое решение создание коммунального автотранспортного предприятия, покупка автобусов и тогда можно будет хоть всех возить бесплатно, если это потянет городской бюджет.
Всем сторонникам Европы стояло бы задуматься, что придя туда в цивилизацию , и водитель автобуса тоже захочет получать достойную оплату своего труда, которая обязательно будет заложена в тариф.
Так что господин Скакодуб , чтобы он получил зарплату в 1200 евро, тариф с таким пассажиропотоком будет где-то 3-3.5 евро иначе он забастует и цивилизация для нас закончиться.
Написав: La-la-La-la 31.12.2014 - 19:05
piatkovskiy, перечитай свой последний абзац.
Что в голове у тебя вместо мозгов? Читая твои высеры складывается впечатления что там только тараканы бегают.

В позапрошлом году, на дотации перевозок пасажиров с бюджета было перечисленно более 800 тысяч гривень.

Читай сколько уже по этим ценах сейчас стоят новые автобусы
/paz.ais.ua/products/small/paz-32054.html
и Б/У автобусы
/avtobazar.ua/paz+32054/avtobus/
Твоим тараканам, не напрашивается мысль, что для города каждый год покупаем по автопарку, а перевозчику остается только заправить газом? Далее в путь и стричь...
Написав: piatkovskiy 31.12.2014 - 22:23
La-la-La-la,
Создать коммунальный автопарк, это моё альтернативное предложение, решение его создания зависит не от тебя и меня, а от депутатов. Вариант покупки б\ушных не рассматриваю в принципе, самым выгодным способом покупки на сегодня есть лизинг, тем более для вечно плачущего отсутствием денег горсовета.
Но следует учесть, что 80 процентов пассажиров - льготчики, а значит парк будет убыточным от момента создания и до банкротства. Поэтому будет хорошо, если денег с билетов хватит просто на заправку газом. На тех обслуживание, техосмотры , страховку, налоги, ремонт,запчасти, резину, тосол, мойку, расходники: незамерзайку, масло, билеты , униформу для персонала зимнюю и летнюю с башмаками.
Далее зарплата: 4 маршрута- на Дачи, Губник, Лукашовку 2 автобуса + 2 автобуса на Механизаторов, итого 4 автобуса в день по три водителя на каждый =12 водителей+ минимум 2 механика( один по выпуску, второй для ремонта, + медсестра+ директор+ бухгалтер .Итого минимум 17 человек умножить на минималку 1300 гривен, хотя вряд ли кто то будет за неё работать, особенно директор, то выходит условно 22 тисячи + ЕСВ около 9000 итого 31 000 фонд оплаты труда в месяц или 372 в год, не учитывая возможных премий и перерабок, а также для водителей доплаты за класность , кажется 15 процентов, всё таки категория Д , первый класс.(195 гривен на 12 водителей=2340 да на 12 месяцев то почти тридцать тысяч и это без отчислений.
Итого все 400 000 и при минимальной зарплате, а при нормальной это предприятие только в зарплате потянет не меньше 1 000 000 гривен в год из бюджета города.
Я понимаю, что при подобных затратах из бюджета нужно уже всех жителей возить бесплатно, как при коммунизме. А так выходит проще платить перевозчикам и не забивать глупостями голову, пока правительство не отменит все льготы на проезд.
Можно конечно и экономить не брать медсестру, директора и бухгалтера, механиков, а прикрепить технику и людей к например коммунхозу. Но рентабельность такого автопарка будет призрачной, а выделенные средства утонут в бюрократии.
Все гос или комун предприятия как правило убыточные!
Поправь меня, если увидишь ошибки в расчётах или другой путь выхода из этой ситуации, но с соблюдение законодательства, и обязательно с цифрами и расчётами на действующей системе налогообложения.
Написав: La-la-La-la 1.01.2015 - 00:26
Поздоровляю усіх з близьким новим роком.
Пусть будет мир!

Додати коментар

Ви зайшли на сайт як незареєстрований.
Ви можете зареєструватись або увійтипід своїм им'ям.
Також Ви можете увійти через одну із соціальних мереж - Увійти через соцюмережі
Оголошено місячник  добровільної здачі зброї Оголошено місячник добровільної здачі зброї По факту розтрати міжнародної допомоги  в Ладижині відкрито кримінальне провадження По факту розтрати міжнародної допомоги в Ладижині відкрито кримінальне провадження Ладижин потопає у хащах амброзії Ладижин потопає у хащах амброзії В центрі Ладижина  зявилось «джерело»   невідомого походження В центрі Ладижина зявилось «джерело» невідомого походження 	В  Ладижині розгортається  нова медіа-війна навколо комунального радіо В Ладижині розгортається нова медіа-війна навколо комунального радіо Екологи запустили новий еко-проект Екологи запустили новий еко-проект "Екологічна карта Ладижина" Ладижинське водосховище зазнало екологічного впливу Ладижинське водосховище зазнало екологічного впливу   В Ладижині відбувся  перший регіональний екологічний форум «Суспільство ЗА чисте виробництво» В Ладижині відбувся перший регіональний екологічний форум «Суспільство ЗА чисте виробництво» В Ладижині відбувся творчий вечір молодої  поетеси Марійки Брушницької В Ладижині відбувся творчий вечір молодої поетеси Марійки Брушницької   І знову про Четвертинівку.  Конфлікт навколо  передачі майна триває. І знову про Четвертинівку. Конфлікт навколо передачі майна триває. Громадськість запустила новий проект: «Поділля:  ойкумена-інкогнита.  В пошуках минулого». Громадськість запустила новий проект: «Поділля: ойкумена-інкогнита. В пошуках минулого».  Ладижинська громадська рада запустила власний  сайт Ладижинська громадська рада запустила власний сайт Екологи: В Ладижинських хуторах розпахали   під буряки скіфські кургани Екологи: В Ладижинських хуторах розпахали під буряки скіфські кургани 33 канал: Проти екс-працівника колонії сфабрикували справу із наркотиками? 33 канал: Проти екс-працівника колонії сфабрикували справу із наркотиками?

Логін
Пароль