Головна сторінка - Комментарии к новости
У Вінниці активісти «виховували» ладижинських перевізників, щоб не здирали гроші з бійців АТО
Всі коментарі до даної публікації
Написав: Wanch 8.08.2015 - 07:41
piatkovskiy, І як ти йому "БОЙКОТ" зробиш?
Другої маршрутки немає, щоб доїхати до дому, то що,
наймати таксі? Чи пішком йти?
От приїдь в Вінницю і зроби йому бойкот. Для прикладу
пошкодь шини, чи що? Замкни акумулятор, щоб його
"Богдан" чи як його, згорів. І об*яви всім, що це - БОЙКОТ! Бо він неправильно гроші бере.А в перевізника документи, що він - перевізник і це його маршрут.
Тобі пасажири такий "бойкот" зроблять, що мало не покажеться.
Завтра ти будеш робити бойкот в Губнику десь в кар*єрі,
або в клозеті!
Це - система, в великих, чи малих формах, але вона працювала завжди і буде працювати, пока ми не перейдем в другі виміри, де будем літати самі ангелами)))
і нічим ти цього не зміниш. Поставлять іншого перевізника, буде те ж саме. Не забувай, що автобус перевізник ремонтує за свій кошт. А хто йому дасть гроші? Йому ж іще їсти треба і сім*ю годувати.
Та якщо взяти всі фактори до уваги, то 80% населення є учасники АТО і їм всім треба продавати квитки по льготам. А АТОвець, мабуть,служить по контракту і,
якщо не возтребував здачу значить йому тих ПЯТЬ карбованців нічого не значать.
І пані Вікторія роздула пожар на 5грн. бо на інше не хватає, ну, щоб не обідити, "смекалки"!
Думаю, краще погано їхати, ніж хорошо йти!
Другої маршрутки немає, щоб доїхати до дому, то що,
наймати таксі? Чи пішком йти?
От приїдь в Вінницю і зроби йому бойкот. Для прикладу
пошкодь шини, чи що? Замкни акумулятор, щоб його
"Богдан" чи як його, згорів. І об*яви всім, що це - БОЙКОТ! Бо він неправильно гроші бере.А в перевізника документи, що він - перевізник і це його маршрут.
Тобі пасажири такий "бойкот" зроблять, що мало не покажеться.
Завтра ти будеш робити бойкот в Губнику десь в кар*єрі,
або в клозеті!
Це - система, в великих, чи малих формах, але вона працювала завжди і буде працювати, пока ми не перейдем в другі виміри, де будем літати самі ангелами)))
і нічим ти цього не зміниш. Поставлять іншого перевізника, буде те ж саме. Не забувай, що автобус перевізник ремонтує за свій кошт. А хто йому дасть гроші? Йому ж іще їсти треба і сім*ю годувати.
Та якщо взяти всі фактори до уваги, то 80% населення є учасники АТО і їм всім треба продавати квитки по льготам. А АТОвець, мабуть,служить по контракту і,
якщо не возтребував здачу значить йому тих ПЯТЬ карбованців нічого не значать.
І пані Вікторія роздула пожар на 5грн. бо на інше не хватає, ну, щоб не обідити, "смекалки"!
Думаю, краще погано їхати, ніж хорошо йти!
Написав: piatkovskiy 8.08.2015 - 08:38
Цим перевізником я не користуюсь, бо погана якість послуг, набиває людей скільки влізе й зупиняеться біля кожного стовбця. З Вінниці добираюсь здебільшого на 15-05. Це вінницький перевізник. Його послугами задоволений.
Бойкот це не купувати в нього квитки, а не пробивати шини, чи закорочувати АКБ.
Я тільки за законні та цивілізовані засобі боротьби. Якби всі не купували в них квитки- то нехай їздить по своєму маршруту пустим, і тільки тоді він замислиться.
До речі зайдіть на сайт blablacar.com.ua .люди можуть добратися до пункту призначення фактично за ціну квитка за допомогою ціеї програми. це ще не так поширено в Україні але треба з чогось починати
Бойкот це не купувати в нього квитки, а не пробивати шини, чи закорочувати АКБ.
Я тільки за законні та цивілізовані засобі боротьби. Якби всі не купували в них квитки- то нехай їздить по своєму маршруту пустим, і тільки тоді він замислиться.
До речі зайдіть на сайт blablacar.com.ua .люди можуть добратися до пункту призначення фактично за ціну квитка за допомогою ціеї програми. це ще не так поширено в Україні але треба з чогось починати
Написав: Wanch 8.08.2015 - 10:11
piatkovskiy, Та программа, що ти запропонував,
думаю, що не погана.
Але нею може користуватися той, хто постійно і часто їздить якимось маршрутом, та ще й других таких же немало.
А коли людина в одиночку добирається до дому, то їй до
лампочки хто його везе і чи часто зупиняється.
Я колись також їхав із цим перевізником. У мене не було проблем; я взяв в касі квиток і моє місце було вільне.
Так; в автобусі стояло кілька людей, вони їхали недалеко по маршруту і заплатили чи в касі, чи водієві,- не пам*ятаю,але їхали ми нормально. Можливо у вас на основі неприязних відносин і продовжується нетерпіння по відношенню до водія, але я вважаю, що це не суттєве. Я часто їзжу по трасі і стільки випадків, коли хтось тебе "підрізає", або зовсім пересікає дорогу, то, якщо на всіх пасіювати,- сам до дому не попадеш. Це я говорю, як водій із багатолітнім стажем.
Тому треба перебороти в собі неприязнь і подумати: "А може і я чогось не розумію?"
Тому не кожний буде шукати попутників по інтернету, якщо у нього ось-ось має лопнути грижа.
Може не встигнути!
Звичайно, у касира і перевізника є домовленності.
Та, якщо зрівняти, скільки крадуть у людей народні депутати при їхній зарплаті і безвихідній ситуації у працівників, що получають за свій горб по тисячі гривень в місяць; то в мене до них немає претензій, як, мабуть, і у того хлопця-АТОвця!
думаю, що не погана.
Але нею може користуватися той, хто постійно і часто їздить якимось маршрутом, та ще й других таких же немало.
А коли людина в одиночку добирається до дому, то їй до
лампочки хто його везе і чи часто зупиняється.
Я колись також їхав із цим перевізником. У мене не було проблем; я взяв в касі квиток і моє місце було вільне.
Так; в автобусі стояло кілька людей, вони їхали недалеко по маршруту і заплатили чи в касі, чи водієві,- не пам*ятаю,але їхали ми нормально. Можливо у вас на основі неприязних відносин і продовжується нетерпіння по відношенню до водія, але я вважаю, що це не суттєве. Я часто їзжу по трасі і стільки випадків, коли хтось тебе "підрізає", або зовсім пересікає дорогу, то, якщо на всіх пасіювати,- сам до дому не попадеш. Це я говорю, як водій із багатолітнім стажем.
Тому треба перебороти в собі неприязнь і подумати: "А може і я чогось не розумію?"
Тому не кожний буде шукати попутників по інтернету, якщо у нього ось-ось має лопнути грижа.
Може не встигнути!
Звичайно, у касира і перевізника є домовленності.
Та, якщо зрівняти, скільки крадуть у людей народні депутати при їхній зарплаті і безвихідній ситуації у працівників, що получають за свій горб по тисячі гривень в місяць; то в мене до них немає претензій, як, мабуть, і у того хлопця-АТОвця!
Написав: Sergei-antivatnik 8.08.2015 - 11:11
Wanch, Можливо інші перевізники теж не святі та такого повірте точно нема. ЇЇ жадність до того велика що вона їздить постійно в своїх рейсах щоб не дай бог водій якусь копійчину собі не прикарманив.
Написав: Анютка 8.08.2015 - 12:01
Дуже не чесний перевізник,нехочуть перевозити пільговиків,постіно хамлять,як водії від них ще неповтікали не представляю..Багато років їздю цим перевізником,таке відчуття що за гроші готові на все хазяйка та її дочка яка її заміняе.НЕ хочуть наприклад поводити себе як вимагае держава,хай освободят рейс для тих хто готовий перевозити пільговиків....Зимою зовсім в автобусах холодно,за те в хазяйки під ногами обігрівач....
Написав: Wanch 8.08.2015 - 12:55
Анютка, Sergei-antivatnik,
Та той перевізник чистий, як білий голуб! Якщо з ним їздить ввесь час відьма і рахує гроші, щоб він бува не прикарманив, то це її треба кастрірувати! Я його не збираюсь захищати, але йому доводиться вити під її дудку, тому він і такий хам!
На свою хозяйку він же не може визвіритись, та й гроші вона фіксує, хрен сховаєш.
Так що йому треба ще й поспівчувати; і роботу як покине, де другу знайти? І їздить бідолаха з жовчою на серці!
А вона ще й свої прибамбаси гріє і січе за його кожним порухом. Жуть! Я б не зміг! Десь би та позбувся пасажирки-хозяйки, або придумав би щось, що і не підходила б до автобуса!
Та той перевізник чистий, як білий голуб! Якщо з ним їздить ввесь час відьма і рахує гроші, щоб він бува не прикарманив, то це її треба кастрірувати! Я його не збираюсь захищати, але йому доводиться вити під її дудку, тому він і такий хам!
На свою хозяйку він же не може визвіритись, та й гроші вона фіксує, хрен сховаєш.
Так що йому треба ще й поспівчувати; і роботу як покине, де другу знайти? І їздить бідолаха з жовчою на серці!
А вона ще й свої прибамбаси гріє і січе за його кожним порухом. Жуть! Я б не зміг! Десь би та позбувся пасажирки-хозяйки, або придумав би щось, що і не підходила б до автобуса!
Написав: nina 8.08.2015 - 15:07
А я не хочу нікого звинувачувати і нікого виправдовувати. Всі праві по-свому. Держава правильно прийняла закони та постанови про наших захисників, але не підтрима це грішми. Коли приймається закон, повьязаний з якимись витратами, повинно ці витрати передбачити в бюджеті, а голий закон не підриманий економічно, залишається голим законом. Вони знов нас лобами зіткнули. Знов переклали державні витрати на народ, в даному випадку на перевізників(а чому не автостанцію?). Я не захищаю саме цю підприєсмицю. Можливо їй все те, що вона зробила з інвалідом треба було з посмішкою зробити, тоді не так йому було б обідно. Ну так вже погано вихована людина, але жодним законом не передбачено, щоб саме за рахунок підприємця перевозити пільговиків.
Написав: Wanch 8.08.2015 - 15:33
Правильно, Ніна! Яке діло підприємцю до того, що держава в образі Прем*єра і Президента вирішують свої проблеми молодими українцями! Та й ніхто на нас не нападає!
Не захотів Донецьк і Луганськ підтримувати Хунту тож і кинули проти них недосвідчений цвіт нації, та ще й "умивши руки" від відповідальності. Невже хтось вірить, що в двух областях стільки багато війська і зброї, що українські війська не можуть ці області завоювати?
Дурниці! Вояки нарили підземні ходи і, як люблять казати по телику: "Гатять" один в одного. І ніхто не збирається когось завойовувати. Нашим єврейським сателітам Америки і А.Меркель потрібна причина, щоб люди не підняли бунт проти них, за те гноблення народу, що зараз вони проводять. І ті мами, ті волонтери не дітей своїх підтримують, а розпалюють ще більший вогонь війни. Бо це полум*я ні Європа, ні Америка не збираються погасити. Хай гинуть недоучки,
хай дурноваті українці вірять в ту правду, якої немає.
Та що розказувати? Ви бачите несуттєві речі, які взагалі нічого не варті і не бачите, що з вами витворяють олігархи.
Не захотів Донецьк і Луганськ підтримувати Хунту тож і кинули проти них недосвідчений цвіт нації, та ще й "умивши руки" від відповідальності. Невже хтось вірить, що в двух областях стільки багато війська і зброї, що українські війська не можуть ці області завоювати?
Дурниці! Вояки нарили підземні ходи і, як люблять казати по телику: "Гатять" один в одного. І ніхто не збирається когось завойовувати. Нашим єврейським сателітам Америки і А.Меркель потрібна причина, щоб люди не підняли бунт проти них, за те гноблення народу, що зараз вони проводять. І ті мами, ті волонтери не дітей своїх підтримують, а розпалюють ще більший вогонь війни. Бо це полум*я ні Європа, ні Америка не збираються погасити. Хай гинуть недоучки,
хай дурноваті українці вірять в ту правду, якої немає.
Та що розказувати? Ви бачите несуттєві речі, які взагалі нічого не варті і не бачите, що з вами витворяють олігархи.
Написав: олена 8.08.2015 - 18:17
Самий гірший перевізник!Контролер просто хамка......умови ...просто жахливі!!!!Він не їде а просто повзе....коли я їздила з цим перізником ,я завжди спізнювалась на автобус який їде у моє село!!!(хоча я його мала б ще чекати автобуса на село)!!Одним словом цим рейсом не користуюсь більше...і другим не раджу!!!
Написав: Sergei-antivatnik 8.08.2015 - 19:20
Wanch, Проти водія я нічого не маю, всю воду мутить хозяйка. В мене колись був випадок коли будучи в командировці в Вінниці (доречі теж був в військовій формі) і віз службовий вантаж. Як і годиться взяв квиток на себе і на всяк випадок оплатив два вантажних місця, водію показав квитки він показав куди вантаж поставити в багажнику все як то кажуть по закоуу і по людськи..... та тут зявилася хозяйка (старша) і сказала що вантажні квитки я можу викинути чи занести в касу назад і взяла з мене ще як з рідного за вантаж. Час піджимав і звичайно я з багажом не мав змоги бігти до каси щоб повернути гроші.
Написав: Sergei-antivatnik 8.08.2015 - 20:42
nina, Так ми маємо проблему з виконанням закону та тут в даному випадку більше моральний аспект ніж законотворчий. Навіть якщо держава б приняла закон брати з бійців АТО втричі більше ніж зазвичай то людина котра має сердце і любить свою країну не взяла б і копійки з тих хто спав на морозі в окопах в той час коли ми ніжилися в домашніх ліжках, коли наші солдати проливають кров за нашу країну ми ходимо на пікніки і живемо так як нічого не сталося..... Тому віддати пошану нашим воїнам це саме менше що ми повинні зробити.
Написав: piatkovskiy 8.08.2015 - 22:24
Wanch, Я виступаю не проти водія, а проти перевізника, тобто власника автобуса й маршрута. Водій ні в чому не винен, я цього Юрія знаю, й він не погана людина, але контролер й перевізник це одна особа. В мене немає ніякої особистої неприязні ні до кого. Я лише хочу щоб цей контролер не збирав квитків в пасасирів на початку поїздки й видавав по досягненню кінцевої точки маршруту, бо це непередбачено ніякими нормами, й якщо щось в дорозі трапиться , то виявиться, що ви не пасажир. Щоб не набивав автобус, як бочку з огірками, щоб не ставив в проході не передбачених конструкцією автобуса стільчиків. Щоб видавав квитки й тим , кого взяв на дорозі.
Шановний, перевізник відповідає за все і всіх, в тому числі й водія, що в нього працює, але водій не може відповідати за жадібність перевізника, тим більше, що в нього є контролер.
Стосовно пільг. Ніхто не зобов"язує його триматися за маршрут. Закон має виконуватися. Не рентабельно возити пільговиків- нерентабельний маршрут і крапка. Не вигідно покидай й давай можливість працювати іншим. Якщо на це місце прийде інший перевізник й він буде виконувати норму закону , то проблем не має. Якщо не прийде, то дозвільна організація погодиться підвищити розцінку.Й подорожчає до обгрунтованого рівня ціна квитка для всіх пасажирів.
Напревеликий жаль в сучасній ціні квитків перевізники вже всіма правдами й не правдами закладають втрати на перевезення пільговиків. Ми вже їх платимо, тому відмова в наданні послуги безкоштовного перевезення виглядає ще й шахрайством. Не варто забувати й систему оподаткування перевізника, якщо так збитково працювати на спрощеній системі, то нехай переходять на звичайну. Там збитки звітного періоту компенсуються за рахунок майбутніх періодів й ні копійочки не пропаде.
Є ще один вагомий аргумент. Рейс Ладижин - Вінниця. Якщо цей напрямок збитковий, то нехай цей перевізник сідає на базарі й капці чистить. Там він точно заробить.
Був би це це рейс Гайсин- Щурівці, я й слова б не написав. Там дійсно скрутно й їздять одні пенсіонери.
Дякую всім - хто підтримує мене й мій бойкот цього перевізника. Не бійтеся, борітеся й поборимо. Правда на нашому боці!
В Європі цей перевізник уже через тиждень мив би підлогу на автостанції та збував би автобуси, щоб оплатити штраф.
Шановний, перевізник відповідає за все і всіх, в тому числі й водія, що в нього працює, але водій не може відповідати за жадібність перевізника, тим більше, що в нього є контролер.
Стосовно пільг. Ніхто не зобов"язує його триматися за маршрут. Закон має виконуватися. Не рентабельно возити пільговиків- нерентабельний маршрут і крапка. Не вигідно покидай й давай можливість працювати іншим. Якщо на це місце прийде інший перевізник й він буде виконувати норму закону , то проблем не має. Якщо не прийде, то дозвільна організація погодиться підвищити розцінку.Й подорожчає до обгрунтованого рівня ціна квитка для всіх пасажирів.
Напревеликий жаль в сучасній ціні квитків перевізники вже всіма правдами й не правдами закладають втрати на перевезення пільговиків. Ми вже їх платимо, тому відмова в наданні послуги безкоштовного перевезення виглядає ще й шахрайством. Не варто забувати й систему оподаткування перевізника, якщо так збитково працювати на спрощеній системі, то нехай переходять на звичайну. Там збитки звітного періоту компенсуються за рахунок майбутніх періодів й ні копійочки не пропаде.
Є ще один вагомий аргумент. Рейс Ладижин - Вінниця. Якщо цей напрямок збитковий, то нехай цей перевізник сідає на базарі й капці чистить. Там він точно заробить.
Був би це це рейс Гайсин- Щурівці, я й слова б не написав. Там дійсно скрутно й їздять одні пенсіонери.
Дякую всім - хто підтримує мене й мій бойкот цього перевізника. Не бійтеся, борітеся й поборимо. Правда на нашому боці!
В Європі цей перевізник уже через тиждень мив би підлогу на автостанції та збував би автобуси, щоб оплатити штраф.
Написав: nina 9.08.2015 - 09:03
Sergey-antivatnik, чому ви не чуєте мене. Я з вами згодна повністю, як і наполягаю на тому, що не можуть державні закони прийматись на порожньому місті. Їх повинні приймати укономічно підримуючими, або чітко прописаними, на кого лягає економічна підтримка будь-якого прийнятого закону. Уявіть собі таку ситуацію, якщо на цей рейс прийшли одразу всі пільговики, на які гроші заправити транспортний засіб для перевезення всіх. Я також маю невеличкий бізнес і якщо знаю що покупець з зони АТО, або мій товар буде відправлений нашим воякам, я обовьязково роблю знижку. І хто б не підходив до мене з банкою для пожертв, нікому ніколи не відмовляю. Скільки можу стільки даю. Але якщо віддати все, то на що буде їснувати мій бізнес?
Написав: Wanch 9.08.2015 - 09:27
nina, Про те, що ти написала, я сказав майже те ж саме, але хочу ось що повідомити; брехня це, чи ні, я не можу перевірити, але даю джерело, звідки зробив виписку:
ХАРЬКОВ (новостное агенство):
Жительница Донецка Татьяна рассказала о своей недавней поездке в Мариуполь. По словам женщины, такого унижения она в жизни не испытывала.
«У нас тут продукты очень дорогие, а у меня двое детей, их нужно кормить. Я решила поехать в Мариуполь, там немного дешевле. Подала документы на пропуск,
пришлось заплатить Украине 500 гривен, ждала больше двух недель, но разрешение на въезд получила. Блокпост ополченцев прошла за пять минут, прошла около километра
и стала в очередь, в которой пришлось отстоять более двух часов. Меня обыскали украинские военнослужащие и пропустили. Купила в Мариуполе продукты на последние
деньги и в этот же день возвращалась обратно. То, что произошло со мной на украинском блокпосту, помню как сейчас. Украинские военные, молодые парни,
стали обыскивать меня и спрашивать, что я везу. «Наверно оружие или взрывчатку?»- заявил один из них. А второй взял пакет с пятью килограммами сахара и высыпал
его на землю. С мукой поступили так же. Я последние деньги за это отдала. На мои слезы они не реагировали», — рассказала Татьяна.
Практически все жители республики жалуются на поведение украинских силовиков на блокпостах. По их словам, в состав Донецкой народной республики должна войти вся
бывшая Донецкая область, чтобы они смогли свободно передвигаться по своей родной земле. Поэтому мирные жители считают, что ополчение должно идти в наступление и
отвоевать оккупированные Украиной территории Донбасса.
ЯКЩО ЦЕ ПРАВДА, ТО НАШІ ВОЯКИ НЕ ЗАСЛУГОВУЮТЬ НА СПІВЧУТТЯ!
ХАРЬКОВ (новостное агенство):
Жительница Донецка Татьяна рассказала о своей недавней поездке в Мариуполь. По словам женщины, такого унижения она в жизни не испытывала.
«У нас тут продукты очень дорогие, а у меня двое детей, их нужно кормить. Я решила поехать в Мариуполь, там немного дешевле. Подала документы на пропуск,
пришлось заплатить Украине 500 гривен, ждала больше двух недель, но разрешение на въезд получила. Блокпост ополченцев прошла за пять минут, прошла около километра
и стала в очередь, в которой пришлось отстоять более двух часов. Меня обыскали украинские военнослужащие и пропустили. Купила в Мариуполе продукты на последние
деньги и в этот же день возвращалась обратно. То, что произошло со мной на украинском блокпосту, помню как сейчас. Украинские военные, молодые парни,
стали обыскивать меня и спрашивать, что я везу. «Наверно оружие или взрывчатку?»- заявил один из них. А второй взял пакет с пятью килограммами сахара и высыпал
его на землю. С мукой поступили так же. Я последние деньги за это отдала. На мои слезы они не реагировали», — рассказала Татьяна.
Практически все жители республики жалуются на поведение украинских силовиков на блокпостах. По их словам, в состав Донецкой народной республики должна войти вся
бывшая Донецкая область, чтобы они смогли свободно передвигаться по своей родной земле. Поэтому мирные жители считают, что ополчение должно идти в наступление и
отвоевать оккупированные Украиной территории Донбасса.
ЯКЩО ЦЕ ПРАВДА, ТО НАШІ ВОЯКИ НЕ ЗАСЛУГОВУЮТЬ НА СПІВЧУТТЯ!
Написав: nina 9.08.2015 - 09:51
wanch, Та всі брешуть кому як вигідно. По ТВ Україна, майже кожну годину передають, який классний благодійник Ахметов, а на цьому сайті пишуть, яка він паскуда і як зупиняє роботу власних енергокомпаній,провокуя тим самим недостачу енергії в Україні. Коли мені дуже схочеться довідатись дісно брешуть чи правду говорять, я сяду поїду і на власні очи побачу що коїться насправді. Всі кажуть і пишуть кому що треба, головне це ціна питання!
Написав: piatkovskiy 9.08.2015 - 10:19
Ця дурнувата блокада тільки породжує корупції. Всі хто хоче там щось продати повинні платити здоровенні хабарі за проїзд через блокпости. Й ці гроші йдуть не в казну, а через підлеглих несуться до Півторака, Муженка, Авакова, а може й до Пороха також. Майданутий режим на цьому заробляє мільярди. Український цукор в Донецьку коштує 23 гривні, а рублями майже 60. Хто отримує ці надприбутки? Чій це й цукор? Мабуть Порошенковські фури з цукром без досмотра перетинають любі блокпости. А мед в Донецьку акаційовий коштує 800 гривень за 3 літри, але якщо хтось прорветься зі своїм крамом, то продає значно дешевше, як підприємець з Волновахи, який продавав мед по 300 гривень за банку, але торгував тільки за гривню, бо рублі йому не потрібні. А гривні там залишилось дуже мало. Розрахунок в гривнях в складі виручки складає не більше 20 відсотків. З Росії завозять майже все, але там ціни значно вищі. Й мій знайомий жалівся на якість.
Випадок описаний вище, цілком міг мати місце. Звичайно так себе поводять не всі солдати. Як правило мобілізовані пропускають, бо розуміють , що людям потрібно щось їсти. Й так як на війну їх гонять силою, то великого бажання захищати владу олігархів в них не має. Але є ще добровольці- колишні майданівці, це вони як правило не дотримуються вказівок керівнитства та статуту Збройних Сил. Оці можуть творити беззаконня й кидати тінь на всіх військовослужбовців.
Блокада окремих территорій це новий голодомор та геноцид власного народу, це злочин проти людяності й хтось за це ще відповість...
Випадок описаний вище, цілком міг мати місце. Звичайно так себе поводять не всі солдати. Як правило мобілізовані пропускають, бо розуміють , що людям потрібно щось їсти. Й так як на війну їх гонять силою, то великого бажання захищати владу олігархів в них не має. Але є ще добровольці- колишні майданівці, це вони як правило не дотримуються вказівок керівнитства та статуту Збройних Сил. Оці можуть творити беззаконня й кидати тінь на всіх військовослужбовців.
Блокада окремих территорій це новий голодомор та геноцид власного народу, це злочин проти людяності й хтось за це ще відповість...
Написав: Sergei-antivatnik 9.08.2015 - 13:30
nina, Ми обговорюємо конкретний випадок де впевнений не було 90% пасажирів з АТО. Я доволі часто їздю автобусами і можу порівняти цього перевізника (не водія я коштозбирача котрий поруч сидить) з іншими. Звичайно всі хочуть заробити та невзираючи на те був свідком багатьох випадків коли водії не беруть кошти з стареньких бабусь чи інвалідів або просто військовослужбовців. Та можу впевнено сказати що в Ірини Володимирівни таких випадків не було жодного. Якщо я помиляюся то прошу читачів теми навести приклад хоть один коли вона безкористно підвезла якусь бабусю хоч з 10 км.
Написав: Wanch 9.08.2015 - 14:31
piatkovskiy,
Если следовать твоему варианту, то можно согласиться, что это - так! Но вот нестыковка;
"Практически все жители республики жалуются на поведение украинских силовиков на блокпостах."
Что это, случайность? И почему украинка, чтобы пересечь зону между силовиками должна заплатить 500грн.?
Она уже иностранка? То, что обыскивают, понятно; а вдруг что-то хочет тайно перевести?
Заметь, женщина кормит детей и они тоже украинские! Разве они виноваты, что родились в "буремном районе"?
Они дети и хотят кушать, а мама старается их покормить, чтобы с голоду не умерли.
И тут украинец-АТОвец, неважно; доброволец, наёмник или служащий переворачивает мешочек с сахаром и высыпает его на землю.
А у мамы, такой же, как и его мать, пухнут с голоду дети и денег больше нет, и возвратиться не позволят.
А ведь этому шмаркачу-дебилу с автоматом в руках тоже везут матери жратву. И не подавится он дарованной ему едой?
Здесь нет случайностей! Потому что на каждом посте есть командир, который должен соблюдать закон и негодяя посадить под арест
и отдать под трибунал по законам военного времени.
Наша хунта разделила регионы страны на свои и чужие и провоцирует на убийства своих же граждан.
Поэтому, я считаю, что не урны в аптеках и у бутиках для помощи негодяям нужно ставить, а требовать наказания для этих негодяев.
Сегодня меня, возможно, мало людей поймут, но завтра прозрение для непонявших будет горьким и необратимым.
Если следовать твоему варианту, то можно согласиться, что это - так! Но вот нестыковка;
"Практически все жители республики жалуются на поведение украинских силовиков на блокпостах."
Что это, случайность? И почему украинка, чтобы пересечь зону между силовиками должна заплатить 500грн.?
Она уже иностранка? То, что обыскивают, понятно; а вдруг что-то хочет тайно перевести?
Заметь, женщина кормит детей и они тоже украинские! Разве они виноваты, что родились в "буремном районе"?
Они дети и хотят кушать, а мама старается их покормить, чтобы с голоду не умерли.
И тут украинец-АТОвец, неважно; доброволец, наёмник или служащий переворачивает мешочек с сахаром и высыпает его на землю.
А у мамы, такой же, как и его мать, пухнут с голоду дети и денег больше нет, и возвратиться не позволят.
А ведь этому шмаркачу-дебилу с автоматом в руках тоже везут матери жратву. И не подавится он дарованной ему едой?
Здесь нет случайностей! Потому что на каждом посте есть командир, который должен соблюдать закон и негодяя посадить под арест
и отдать под трибунал по законам военного времени.
Наша хунта разделила регионы страны на свои и чужие и провоцирует на убийства своих же граждан.
Поэтому, я считаю, что не урны в аптеках и у бутиках для помощи негодяям нужно ставить, а требовать наказания для этих негодяев.
Сегодня меня, возможно, мало людей поймут, но завтра прозрение для непонявших будет горьким и необратимым.
Написав: gulevatiy90 9.08.2015 - 15:10
Прекратите убивать людей на Донбассе!
Написав: Sergei-antivatnik 9.08.2015 - 18:43
Wanch, Тут не місце для тролингу, хочете тролити ідіть на однокласники. А якщо вже хочете боротися за справедливість то розпочніть з безчинств ваших ополченців і їх кремлівських кураторів із за яких і розпочалася війна.
Написав: aleksandr 9.08.2015 - 21:27
nina, Wanch, Я каждий день звоню под Дебальцево... ВСЕ ЕТО ВРАНЬЕ !!! Есть перегибы на блок постах... Есть и мед , который взрывается... Мы спим спокойно и беззаботно... А лучшие сыны Украины нас защищают... Нет такого дня в сводках , чтоб , кто-то не погиб !!! А раненых СКОЛЬКО ?!! ПЕРЕСТАНТЕ ТУТ ОБСУЖДАТЬ ВСЮ ЕТУ ХРЕНЬ... Ету "жирную свинью" с Автовокзала давно надо выбросить...
Написав: Wanch 9.08.2015 - 21:57
aleksandr, То, что я дал почитать, я взял из Харьковских вестей. Поэтому и оговорил, что не знаю, правда ли это; если правда, то это беда для нашего народа, если ложь, то всё равно беда, потому что люди разделились. И обсуждаем, Александр, мы не хрень, а сегодняшнюю действительность. Если люди будут молчать, то беспредел увеличится, а слово имеет силу останавливать преступления.
О перевозчиках; мне не нравится твоё определение о сути человека,каждый имеет свои недостатки. Может он болен или ещё чего, но в этом случае неуважение к нему неуместно.
Иди - выбрасывай!
О перевозчиках; мне не нравится твоё определение о сути человека,каждый имеет свои недостатки. Может он болен или ещё чего, но в этом случае неуважение к нему неуместно.
Иди - выбрасывай!
Написав: Sergei-antivatnik 10.08.2015 - 00:12
Wanch,Що до цитат то я вам можу тут накидати стільки всякого про ваших святих ополченців що дня не хватить читати.... Ми обговорюємо тут інше а якщо ви вважаєте що всі бійці АТО котрі захищают Україну ціною свого життя не варті пошани то бажаю вам виїхати в так звану новоросію і насолоджуватися там життям не псуючи повітря в нашому місті.
Написав: Wanch 10.08.2015 - 07:23
Вельмишановний "антиватник"!
Це невідомо хто більше із нас псує повітря!???
Я підхожу із свого опита до подій і маю властивість їх аналізувати. По-друге, я роблю припущення;
по-третє, ти сам добре знаєш, що наші хлопці не святі і під щоденною загрозою для свого життя, можуть робити всякі "безобразия", бо у них злоба і на тебе також, що ти сидиш і разом зі мною писульками займаєшся. Ну я уже застарий брати автомат, а ось що тобі заважає???
Йди і воюй проти Новоросії! Лялякати ви всі годні, а в душі - боягузи!
Мені в Новоросії робити нічого, у мене там немає ні знайомих, ні рідних. А от то, що ПЯТЬ МІЛЬЙОНІВ наших громадян втекли і в Росію, і в другі країни на заробітки, то це - правда! І не збираються захищати терени української землі від нападників, а ще й на них працюють. Я тобі, як і іншим, пробую розповісти правду, а ти лізеш в дупу (по-американськи), але тут немає нічого дивного, ти ж - Європа!
Я розумію так; якщо з чимось не погоджуюсь, то шукаю аргументи, а не починаю переходити на ...звинувачення.
І порада:- меньше слухай СТБ, 1+1 і другі продажні канали. Довірся своїй інтуїції.
Всього тобі якнайкращого! Василий Николаевич-Ванч!
Це невідомо хто більше із нас псує повітря!???
Я підхожу із свого опита до подій і маю властивість їх аналізувати. По-друге, я роблю припущення;
по-третє, ти сам добре знаєш, що наші хлопці не святі і під щоденною загрозою для свого життя, можуть робити всякі "безобразия", бо у них злоба і на тебе також, що ти сидиш і разом зі мною писульками займаєшся. Ну я уже застарий брати автомат, а ось що тобі заважає???
Йди і воюй проти Новоросії! Лялякати ви всі годні, а в душі - боягузи!
Мені в Новоросії робити нічого, у мене там немає ні знайомих, ні рідних. А от то, що ПЯТЬ МІЛЬЙОНІВ наших громадян втекли і в Росію, і в другі країни на заробітки, то це - правда! І не збираються захищати терени української землі від нападників, а ще й на них працюють. Я тобі, як і іншим, пробую розповісти правду, а ти лізеш в дупу (по-американськи), але тут немає нічого дивного, ти ж - Європа!
Я розумію так; якщо з чимось не погоджуюсь, то шукаю аргументи, а не починаю переходити на ...звинувачення.
І порада:- меньше слухай СТБ, 1+1 і другі продажні канали. Довірся своїй інтуїції.
Всього тобі якнайкращого! Василий Николаевич-Ванч!
Написав: Wanch 10.08.2015 - 10:32
nina, Ти мені пробач, але я ж не можу тобі, чи іншим нав*язувати свою думку. Я тільки що прийшов із сінокосу і з напружених мускул стікає піт. Зараз знову піду і дідівською косою заготовлятиму люцерію.
Коли я включаю цей "косівний канал", чи подібний цьому, то самі по собі виникають думки на пов*язані події і я думаю:- а чи може таке бути? Кроме цього перечитано десятки книг по філософії і сотні книг духовної літератури. Я не зациклююсь на телепрограмах, я вишуковую трактати вчених і особливо приділяю увагу старославянським ВЕДАМ,старим манускриптам, приділяю увагу історії Древньої Русі, слідкую за відкритями в космічних галузях і багато чого іншого.
Тому суть не в напружуванні мозгів, а в правильному їх користуванні.
Взагалі то мій внук, і я також, любим програму МЭГА!
Але вона по спутніковій антенні.
Можеш сміятися, але я взагалі (майже) не дивлюсь вістей, я користуюсь запросами в інтернеті і знаходжу для себе цікаві новини.
Знайди по поїсковику фільм: "ВО ВСЕ ТЯЖКИЕ. 5 сезонов"
і плюнь на новини.
Фільм про людину в якої виявили рак легенів і чоловік на все плюнув і почав нове життя, пішов проти системи... щоб дати можливість жити своїй сім*ї!
Коли я включаю цей "косівний канал", чи подібний цьому, то самі по собі виникають думки на пов*язані події і я думаю:- а чи може таке бути? Кроме цього перечитано десятки книг по філософії і сотні книг духовної літератури. Я не зациклююсь на телепрограмах, я вишуковую трактати вчених і особливо приділяю увагу старославянським ВЕДАМ,старим манускриптам, приділяю увагу історії Древньої Русі, слідкую за відкритями в космічних галузях і багато чого іншого.
Тому суть не в напружуванні мозгів, а в правильному їх користуванні.
Взагалі то мій внук, і я також, любим програму МЭГА!
Але вона по спутніковій антенні.
Можеш сміятися, але я взагалі (майже) не дивлюсь вістей, я користуюсь запросами в інтернеті і знаходжу для себе цікаві новини.
Знайди по поїсковику фільм: "ВО ВСЕ ТЯЖКИЕ. 5 сезонов"
і плюнь на новини.
Фільм про людину в якої виявили рак легенів і чоловік на все плюнув і почав нове життя, пішов проти системи... щоб дати можливість жити своїй сім*ї!
Написав: Sergei-antivatnik 10.08.2015 - 22:33
Wanch, Ванч я вже тоже не молодий і вспів в свій час понюхати пороху, та і зараз вже два рази проходив медкомісію та на жаль здоровя вже підводить.... Що стосується телебачення то я його за браком часу не маю змоги дивитися ніякого і інформацію черпаю лише від друзів котрі знаходяться на Донбасі по різні сторони фронту. І повір мені попри всі випадки негативні в наших збройних силах (саме випадки а не домінування) життя під ополченням котре ще й конфліктує між собою набагато ваще ніж під "хунтою". Вам бачу не подобається те що Україна намагається вийти з під криші кремля то це ваша справа і бажанно щоб в час коли іде війна ви розхитували ситуацію не у нас в місті а десь під крилос в мотороли. Впевнений ви б з задоволенням чистили б йому медальки.
Написав: Wanch 11.08.2015 - 08:11
Sergei-antivatnik, Ти пишеш, що уже не молодий, а в відповідь не пишеш, що: "У мене є настояща правда!"
а пишеш: " інформацію черпаю лише від друзів котрі знаходяться на Донбасі по різні сторони фронту..."
Отже, ти, як сексота; і правим, і лівим!
Я, хороший мій, не розхитую ситуацію в Ладижині, її такі, як ти, давно розхитали і дальше нікуди. І я не придумую від себе, а беру інформацію і кажу звідки беру.
Якщо у тебе є більш достовірні відомості, то я з радістю їх почитаю. Але ж ти прикриваєшся "ватником" і лише вмієш бризгати слюною на всіх.
Тому, бачу, ти б краще за мене справлявся б чистити "Моторолі" його штиблети. Заміть; "Моторола" пишеться з великої букви!
І ще для повного розуміння; ТАК, я вважаю, що ми повинні ДВА СЛОВ*ЯНСЬКИХ НАРОДИ жити в дружбі і в
братських відносинах, а не лизати п*яти западним агресорам.Ось із-за таких "промитих" у нас і мруть люди
і гинуть хлопці, тому що вам так почистили мозгову систему, що ти уже і маму рідну ненавидиш, бо вона варить не європейську жратву.
Так що будь впевнений в тому, що братерські народи кліка єврейської нечисті і такі, як ти, недолугі підспівувачі не зможуть роз*єднати, тому що народ ні Росії, ні України, ні Білорусії війни не хоче.
Війни добивається агресор-Америка, якій по-наволі служиш і ти, не кажучи про наших олігархів.
Скинь свій "антіватник" і наберись клепки. Радий буду твоєму прозрінню.
а пишеш: " інформацію черпаю лише від друзів котрі знаходяться на Донбасі по різні сторони фронту..."
Отже, ти, як сексота; і правим, і лівим!
Я, хороший мій, не розхитую ситуацію в Ладижині, її такі, як ти, давно розхитали і дальше нікуди. І я не придумую від себе, а беру інформацію і кажу звідки беру.
Якщо у тебе є більш достовірні відомості, то я з радістю їх почитаю. Але ж ти прикриваєшся "ватником" і лише вмієш бризгати слюною на всіх.
Тому, бачу, ти б краще за мене справлявся б чистити "Моторолі" його штиблети. Заміть; "Моторола" пишеться з великої букви!
І ще для повного розуміння; ТАК, я вважаю, що ми повинні ДВА СЛОВ*ЯНСЬКИХ НАРОДИ жити в дружбі і в
братських відносинах, а не лизати п*яти западним агресорам.Ось із-за таких "промитих" у нас і мруть люди
і гинуть хлопці, тому що вам так почистили мозгову систему, що ти уже і маму рідну ненавидиш, бо вона варить не європейську жратву.
Так що будь впевнений в тому, що братерські народи кліка єврейської нечисті і такі, як ти, недолугі підспівувачі не зможуть роз*єднати, тому що народ ні Росії, ні України, ні Білорусії війни не хоче.
Війни добивається агресор-Америка, якій по-наволі служиш і ти, не кажучи про наших олігархів.
Скинь свій "антіватник" і наберись клепки. Радий буду твоєму прозрінню.
Написав: Sergei-antivatnik 15.08.2015 - 13:17
Wanch, Можливо для вас моторола людина з великої букви та для мене це зовсім не так (доречі на окупованій території його все менше пошановують).
Щодо інформації яку я черпаю то я якось більш буду вірити людям котрих все життя знаю ніж вам і це повірте логічно.
Западні агресори...... ну тут я навіть не знаю сміятися чи плакати.... я так зрозумів ві з тих хто стверджує що Донецький аеропорт утримували натовці. Незнаю чи відкрию вам очі та відкрию вам таємницю що братерський народ убиває наших синів і доньок. Замітьте так званий "брат" не убиває ні америкосів ні евреїв а убиває українців і росіян котрі не хочуть коритися кремлю.
Щодо інформації яку я черпаю то я якось більш буду вірити людям котрих все життя знаю ніж вам і це повірте логічно.
Западні агресори...... ну тут я навіть не знаю сміятися чи плакати.... я так зрозумів ві з тих хто стверджує що Донецький аеропорт утримували натовці. Незнаю чи відкрию вам очі та відкрию вам таємницю що братерський народ убиває наших синів і доньок. Замітьте так званий "брат" не убиває ні америкосів ні евреїв а убиває українців і росіян котрі не хочуть коритися кремлю.
Написав: Wanch 15.08.2015 - 14:39
Sergei-antivatnik, ТАК! Я з тобою згоден!
Ти довіряєш людям, котрих знаєш. Правильно! Але ти не запримітив один фактор; КОЖНИЙ, ХТО ТОБІ РОЗКАЗУЄ,ПОДІЇ БАЧИТЬ ІЗ СВОЄЇ КОЛОКОЛЬНІ! Для нього вони правильні, так же, як правильні для тебе - твої!
ТАК! Аеропорт захищали наші хлопці, наші українці.
Але ти мені скажі: - ДЛЯ ЧОГО? Хлопців здала влада на м*ясо. Той аеропорт нікому був не потрібний. Але це ще не та правда! Оказується, аеропорт не розрушений, як це показували по телику. Він має декілька вирвів і тільки всього. А то, що нам показували - брехня. Звичайно, центральну вишку знесли.
Ти не відкриєш таємниці про убивство братерським народом українців. По цей день ні Європа, ні Америка не доказали офіційно, що росіяни воюють, ХОЧА ВОНИ - Є!
Вони також "наёмные" і за гроші убивають братів, як наші українці убивають українців із Луганська, а ті з Вінницької обл.
І останнє: Америкоси використовують українців і загрібають жар чужими руками.
У мене запитання: - А хто сказав, що українці повинні коритися Москві? Де це ти вичитав? Чи хто із твоїх друзів сказав?
Я уже писав Ніні, щоб вона зняла з голови ШАПОЧКУ ІЗ ФОЛЬГИ! Зніми також!
Ти довіряєш людям, котрих знаєш. Правильно! Але ти не запримітив один фактор; КОЖНИЙ, ХТО ТОБІ РОЗКАЗУЄ,ПОДІЇ БАЧИТЬ ІЗ СВОЄЇ КОЛОКОЛЬНІ! Для нього вони правильні, так же, як правильні для тебе - твої!
ТАК! Аеропорт захищали наші хлопці, наші українці.
Але ти мені скажі: - ДЛЯ ЧОГО? Хлопців здала влада на м*ясо. Той аеропорт нікому був не потрібний. Але це ще не та правда! Оказується, аеропорт не розрушений, як це показували по телику. Він має декілька вирвів і тільки всього. А то, що нам показували - брехня. Звичайно, центральну вишку знесли.
Ти не відкриєш таємниці про убивство братерським народом українців. По цей день ні Європа, ні Америка не доказали офіційно, що росіяни воюють, ХОЧА ВОНИ - Є!
Вони також "наёмные" і за гроші убивають братів, як наші українці убивають українців із Луганська, а ті з Вінницької обл.
І останнє: Америкоси використовують українців і загрібають жар чужими руками.
У мене запитання: - А хто сказав, що українці повинні коритися Москві? Де це ти вичитав? Чи хто із твоїх друзів сказав?
Я уже писав Ніні, щоб вона зняла з голови ШАПОЧКУ ІЗ ФОЛЬГИ! Зніми також!
Додати коментар
Коментування даної публікації не передбачене
Сформовано склад окружної виборчої комісії з центром в місті Ладижин
Начальник ладижинської поліції: оплата роботи агітаторів та членів виборчих комісій є злочином
Заступник мера Ладижина гарантує відкриття краєзнавчого музею в Ладижині
Правопорушнки відбуватимуть громадські роботи на кладовищах та стихійних сміттєзвалищах
В Ладижині лікарі отримують службове житло
На ремонт доріг в Ладижині витратять 60 млн. грн.
Кошторисна заробітна плата на будівельні робити в Ладижині буде складати 8500 гривень
За підсумками 2018 року Ладижин був відзначений за спортивні досягнення
Ладижинські спортсмени здобули перші місця на змаганнях з дзюдо в Одесі
МХП побудує ще один житловий будинок в Ладижині
Міський голова Валерій Коломєйцев має намір передати лікарню в державну власність
Звичайно пільгові перевезення в Україні це тема окремої розмови, але , люди добрі, якщо до вас погано ставилися, неякісно наданні послуги ; якщо ви помітили що там постійно порушуються права пасажирів то єдиним правельним виходом може бути не користуватися більше послугами такого перевізника.
А бойкот такого перевізника допоможе змусити його значно покращити обслуговування й бути більш ввічливішими з людьми.