блоги Ладижина

Блоги Ладижина
Віталій Сутик 16 марта 2017

Власна думка щодо обґрунтованості міського тарифу на перевезення в Ладижині

В минулому році за ініціативою міського голови Валерія Коломєйцева та депутата Жарікова була створена тимчасова депутатська комісія щодо вивчення стану обслуговування та перевезення жителів на території Ладижинської міської ради в т.ч пільгових категорій до складу якої було включено депутатів Василя Бобрика, Віталія Гулєватого, Олександра Вандзіляка та мене.
Комісія була створена після того, як на сесії депутат Василь Бобрик підняв питання надання пільг учасників АТО в міських маршрутах. За твердженням міського голови в Ладижині займатись перевезеннями невигідно, тарифи на перевезення та дотації з міського бюджету не покривають всіх витрат. Комісія мала по суті пересвідчитись, що це так. І саме таке завдання комісії по перевірці кількості пасажирів висловили Валерій Коломєйцев та Олександр Жаріков, а більша частина депутатів за це завдання для нас проголосували. Більшу частину поставлених задач наша комісія провела.
Для прикладу, публікую розрахунок тарифу для перевезення пасажирів по маршруту «Ладижинська ТЕС – вулиця Механізаторів» та «вулиця Механізаторів - Ладижинська ТЕС». По першому маршруту і по другому середньомісячний збиток за твердженням перевізників складає по кожному маршруту по 15 000 гривень. Цей розрахунок надавався перевізниками при проведенні тогорічного тендерного конкурсу на перевезення.
Наша комісія намагалась об’єктивно перевірити чи насправді міські маршрути збиткові і чи слід підвищувати тариф на перевезення з 4-ьох гривень до 5-ти або 6-ти.
Для прикладу беремо маршрут «Ладижинська ТЕС- вулиця Механізаторів».
Середньодобова чисельність пасажирів – 459 ( не 200, як це зазначено у перевізників). З врахуванням дотації з бюджету та вартості квитка валовий прибуток буде складати – 126 000 гривень. Якщо відмінусувати витрати в сумі до 60 тисяч гривень, якщо вкиористовуєтсья газ і в сумі до 80 тисяч, якщо використовуєтсья бензин, то будемо мати до 65 тисяч гривень для автобусів, які працюють на газу і до 45 тисяч гривень для автобусів, які працюють на бензині.
Це розрахунки минулого року. Звісно, що потрібно зробити поправку на підвищення в 2016 році мінімальної заробітної плати та інші витрати, але це не відміняє прибутковості міських маршрутів. Якщо врахувати, що сума дотації в місяць на два маршрути «ТЕС – Механізаторів» та «Механізаторів - ТЕС» складає 30 000 гривень в місяць, то навіть за умови відсутності дотації взагалі, маршрути все-одно були прибутковими.
Висловлю свою особисту думку. Чому свою? Тому що в порядок денний завтрашньої сесії було внесено питання про звіт нашої комісії. Але при цьому це було зроблено з порушенням регламенту міської ради, пізніше 25 днів. Також про звіт не повідомили жодного члена комісії, а деякі члени комісії взагалі про цей пункт порядку денного взнали за два дні до сесії. Тому підсумкового протоколу комісія не встигла виготовити та підготувати уточнений звіт про проведену роботу. Висловлювати думку інших членів комісії я не можу. Я можу лише використовувати та публікувати робочі матеріали комісії до яких в GooglDocs ми всі маємо доступ.
Тому мій висновок однозначний: міські маршрути прибуткові і цілком дозволяють забезпечити надання пільги не тільки одного пільговик в рейсові на проїзд в Ладижині за рахунок податків в державу. Які категорії мають користуватись пільгами і в якому об’ємі, - це питання дискусійне і може коливатись від 0 до 7500 тисяч в залежності від часу проїзду, міри дотації категорії та рентабельності обслуговуючих підприємств. Але, якщо на сьогодні говорити про учасників АТО, а це півтори сотні чоловік, то гадаю, що в Ладижині цілком можливо забезпечити надання пільг на проїзд в міських маршрутах для цієї категорії пільговиків. Також думаю цілком було можливо зменшити вартість проїзду в Ладижині до 3-ьох гривень, як в Вінниці. До речі, коли перед останніми виборами міський голова зменшував тарифи в Ладижині, то він чудово розумів, що це економічно можливо.
Не можу не сказати про дивну позицію секретаря міської ради Людмили Бучко. Замість сприяння в роботі нашої комісії з її сторони були перешкоди, ми не могли отримати всю необхідну інформацію, тому комісія не змогла в повній мірі отримати всю необхідну інформацію та зробити на 100% об’єктивні висновки по оплаті дотацій за послуги підприємствам-перевізникам. А це кошти наших зібраних податків. Напевно ці відомості нам має надати генеральний прокурор України листа якому по цьому питанню за рішенням комісії було відправлено тиждень тому депутатом Вандзіляк О. Також при підрахунку допускаю ще до + - 10% похибку, яку важко виключити коли члени лічильної комісії рахували пасажирів в переповненому автобусі.
Також я дуже добре розумію, що зі сторони деяких депутатів і нанятих чиновників може бути високий рівень недовіри до результатів проведеної роботи нашої комісії. Є розрахунки перевізників, є наші розрахунки. Одні суперечать іншим. Ми не економісти. Я за своїми трьома дипломами технар і не на відмінно розуміюсь на економічних формулах. Але я дуже добре знаю як то зробити єлектронно-технічними засобами і на 100 відсотків справедливо по відношенню до жителів міста, які мають пільги на це і зовсім не користуються автобусом, та коректно до пасажирів та перевізників які мають тримати бізнес тай добре працювати в ньому. Тому найбільш правильним рішенням буде залучення фахової незалежної організації, яка може провести дослідження на замовлення Ладижинської міської ради, провести перевірку економічної обґрунтованості тарифів на перевезення в Ладижині, та як висновок запропонувати технічний облік яким на сьогодні користується весь світ. Зауважу що простий електронний квиток який би мав бути в нас ще 10 років тому, то вже вчорашній день.
Завтра на сесії Ладижинської міської ради буде розглядатись питання про звіт нашої комісії. Вирішив опублікувати в своєму блозі до початку сесії свою позицію, оскільки на сесії враховуючи дикій та дикторський метод ведення сесії міським головою, практично неможливо донести свою позицію до депутатів, запрошених гостей та комунальних засобів масової інформації. Вивчайте документи та робіть правильні висновки.
Ваш представник в Ладижинській міській раді - депутат, Віталій Сутик

http//lad.vn.ua/blog/uploads/images/autors/2098_image003.png
http//lad.vn.ua/blog/uploads/images/autors/6294_image001.png
http//lad.vn.ua/blog/uploads/images/autors/5317_image005.png
http//lad.vn.ua/blog/uploads/images/autors/1597_image007.png
http//lad.vn.ua/blog/uploads/images/autors/0702_image009.png
http//lad.vn.ua/blog/uploads/images/autors/2669_image011.png
http//lad.vn.ua/blog/uploads/images/autors/14_image013.png
http//lad.vn.ua/blog/uploads/images/autors/0356_image015.png
http//lad.vn.ua/blog/uploads/images/autors/8377_image017.png
http//lad.vn.ua/blog/uploads/images/autors/1856_image019.png
Коментарі:

18.03.2017 - 08:57 #1Wanch
Моя думка; нехай оплачують проїзд!

    Додайте коментар:

 
Ім'я (обов'язково)
Email: (обов'язково)
captcha

Теги форматування

Смайли
 
 

Коментарі

Троянда і Дубрава продовжують зливати каналізаційні стоки.
10.07.2019 MeganSmoog: Медицинский центр Эстетика - это клиника, оборудов...
Толерантність.
30.10.2018 Ян: Коментарі, фактично ні-про-що. А пану Ребусу, як ...
Отруєння...
22.10.2018 Diwainmek: Противовирусный препарат Даклатасвир, механизм дей...
ЯК ОСКАРЖИТИ РІШЕННЯ ОРГАНІВ ДОСУДОВОГО РОЗСЛІДУВАННЯ, ПРОКУРАТУРИ ТА СУДУ?
29.06.2018 Анастасія: Хочу залишити скаргу на те що слідчий ладижинськог...
Курс правового всеобучу від Ладижинського міського суду
02.05.2018 revus: Нехай наш всезнаючий суд дасть опреділення п...
Які головні проблеми міста Ладижин (рейтингове опитування)
30.04.2018 revus: Якщо можно; в мене питання:
"ДАМО ПЕВНУ ОЦ ...

вологість:

тиск:

вітер:

вологість:

тиск:

вітер:


Автори